Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 15.03.2019
  • Hoofdkantoor
  • Hoofdkantoor Merelbeke

CRM en e-mail coördinator

Lidl is er voor iedereen die telt. Voor onze klanten die onze verse boontjes in promotie tellen. Maar ook voor onze 8.500 medewerkers die op hun beurt de glimlachen van onze klanten tellen. In onze kantoren, distributiecentra, op de baan en onze meer dan 300 winkels. Samen bouwen we aan onze droom om de favoriete winkel van België en Luxemburg te worden. Met liefde voor de klant en medewerker. Dat kan tellen.

Jouw job

Jouw job
  • Als E-mail- en CRM Coördinator heb je als doel de klantenbenadering te optimalisereen.
  • Je verhoogt de retentie aan de hand van marketing automation en segmentatie en verbetert email metrics.
  • Je  meet, analyseert en optimaliseert.  Je experimenteert met A/B testen en personalisatie en volgt op welke mailcampagnes wel en niet werken. Als SPOC rapporteer en deel je jouw inzichten met collega’s op alle niveaus.
  • Je bent verantwoordelijk voor CRM campagnes en beheert onze e-mailmarketing communicatie voor onze retailsite, online shop en recepten-site.
  • Je denkt creatief na en werkt initiatieven uit om nieuwe leads te genereren Jouw data geeft inzicht op het klantengedrag en van daaruit help je de business te denken vanuit klantenperspectief.
  • Je bent in constante afstemming met de designers en copywriter die voor de uitvoering instaan.
  • Je werkt nauw samen met de rest van het marketingteam en stemt regelmatig af met het Internationale CRM-team.
 

Jouw profiel

Jouw profiel
  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma en minstens 3 jaar relevante ervaring.
  • Je hebt een eerste ervaring met het opzetten en beheren van automated marketing flows en kennis van HTML en CSS is een pluspunt..
  • Je haalt energie uit het behalen van resultaten en neemt doordachte beslissingen op basis van data.  
  • Je denkt omnichannel maar hebt een uitgesproken passie voor e-mail en verkiest om je in dit kanaal te verdiepen.
  • Je werkt zelfstandig, bent proactief en denkt oplossinsgericht.
  • Je bent klantgericht en stemt de online klantenervaring af op de offline klantenervaring.
 

Wij bieden jou

Wij bieden jou
  • Je bent verantwoordelijk voor de newsletters van een internationale speleren komt terecht in een enthousiast marketingteam die er iedere week voor zorgt dat www.lidl.be, www.lidl-shop.be, www.dekeukenvanlidl.be en de folder op elkaar afgestemd zijn.
  • De mogelijkheid om het CRM verhaal van LIDL BeLux uit te breiden en te innoveren.
  • Je maakt deel uit van een groeiend bedrijf met een ambitieuze visie waarbij je toch de vrijheid hebt te challengen en impact op onze klantgerichtheid.
  • Lidl groeit sterk en evolueert. Ook met deze functie heb je reële doorgroeimogelijkheden. Deze groeiende onderneming investeert in het digitale waardoor je ook zelf ontwikkelt en mee groeit.
  • Een mooi salaris, een toffe moderne werkomgeving en een bedrijfskantine waar je lekker, vers en voordelig luncht.
 

Interesse?

Solliciteer direct
 

Gerelateerde vacatures