Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 10.10.2019
  • Winkel
  • Regionaal kantoor Sint-Niklaas

District Manager - regio Antwerpen

Lidl is er voor iedereen die telt. Voor de klanten die onze verse boontjes in promotie tellen. Maar ook voor de 10.000 medewerkers die op hun beurt de glimlachen van onze klanten tellen.

We willen de favoriete winkel van België en Luxemburg worden. En we zijn goed op weg. Elke 3 weken openen we een nieuwe winkel, elke 3 jaar bouwen we een nieuw distributiecentrum, en elke 3 minuten verwelkom we een nieuwe klant. Wacht dus geen 3 maanden met solliciteren ;-)

Jouw job

Jouw job

Als district manager ben jij de operationele eindverantwoordelijke voor het reilen en zeilen van verschillende Lidl-winkels in jouw regio. Eigenlijk run je een bedrijf van 80 tot 120 medewerkers. Kan zo’n enorme uitdaging niet snel genoeg beginnen? Lees dan gauw de vacature hieronder en solliciteer.

Waar kom je terecht?

  • Je komt voortdurend over de vloer in de winkels waarvoor jij verantwoordelijk bent.
  • Je gaat aan de slag in een snel groeiend bedrijf: elke 3 weken een nieuwe winkel, elke 3 jaar een nieuw distributiecentrum, en elke 3 minuten een nieuwe klant.
  • Je krijgt 10.000 collega’s die de groei van Lidl elke dag samen met jou waarmaken.


Hoe ziet je job eruit?

  • Je ondersteunt 4 tot 6 store managers in het winkelbeheer en personeelsmanagement.
  • Je bent verantwoordelijk voor de aanwerving, opleiding en coaching van medewerkers.
  • Je baseert je agenda en je acties op heldere KPI’s en commerciële targets.
  • Je vormt de brug tussen het regionale kantoor en de winkels: je zorgt ervoor dat de winkels de algemene richtlijnen volgen en dat ze er altijd pico bello bij liggen.
  • Je motiveert je teams, zoekt pragmatische oplossingen voor onverwachte problemen en springt indien nodig zelf bij.
 

Jouw profiel

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je behaalde een diploma hoger onderwijs.
  • Je hebt ervaring als leidinggevende in de retail, FMCG of een andere relevante sector.
  • Je houdt ervan om teams te coachen en te motiveren.
  • Je werkt gestructureerd: van analyse naar conclusie tot actie.
  • Je denkt pragmatisch en bedenkt snelle, eenvoudige oplossingen.
  • Je combineert klantentevredenheid met werknemerswelzijn.
  • Je vindt het fijn om soms op zaterdag te werken en zo vrije weekdagen te krijgen.
 

Wij bieden jou

Wij bieden jou

Wat krijg jij van ons?

  • Een uitdagende job met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Een uitgebreide opleiding waarin je kennismaakt met alle functies in de winkel.
  • Een mooi loon dat je competenties en je ervaring weerspiegelt.
  • Een bedrijfswagen met tankkaart en carwashbudget, maaltijdcheques, een iPad, een hospitalisatieverzekering en dagvergoedingen.
  • Een stimulerende omgeving met toffe collega’s en reële doorgroeimogelijkheden.
  • Een duurzame werkgever voor wie iedereen telt.
 

Interesse?

Solliciteer direct
 

Gerelateerde vacatures