Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 12.02.2020
  • Regionaal kantoor
  • Regionaal kantoor Sint-Niklaas

HR Officer - Sint Niklaas

Lidl is er voor iedereen die telt. Voor de klanten die onze verse boontjes in promotie tellen. Maar ook voor de 9.000 medewerkers die op hun beurt de glimlachen van onze klanten tellen.
 

We willen de favoriete winkel van België en Luxemburg worden. En we zijn goed op weg. Elke 3 weken openen we een nieuwe winkel, elke 3 jaar bouwen we een nieuw distributiecentrum, en elke 3 minuten verwelkom we een nieuwe klant. Wacht dus geen 3 maanden met solliciteren ;-)

 

Jouw job

Jouw job

Je bent een gedreven administratieve duizendpoot

  • Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van collega‘s:
    • Je waakt over de volledigheid van personeelsdossiers;
    • Je maakt verschillende officiële documenten op: arbeidscontracten, getuigschriften, ...
    • Je staat in voor de administratieve opvolging van kritiekgesprekken;
    • Je controleert onkostennota’s;
    • Je controleert tijdsregistraties en voert de nodige correcties uit;
    • Je organiseert de medische controle, werkhervatting- en periodieke onderzoeken.
  • Payroll is jouw ding: maandelijks zorg je voor de correcte uitbetalingen voor alle medewerkers in het distributiecentrum. Je controleert de juistheid van de voorschotten en waakt erover dat iedereen op tijd uitbetaald wordt.
  • Je beheert de toegangsbadges van het distributiecentrum.
  • Je bent interne (managers/hoofdkantoor) en externe (mutualiteiten/overheden) SPOC bij vragen over je Lidl collega‘s.
  • Je maakt personeelsrapporteringen op voor het regionale management en zorgt voor een vlotte informatie-overdracht naar ons hoofdkantoor.
  • Je doet het voorbereidend rekruteringswerk:
    • Je volgt vacatures op en plaatst advertenties op de verschillende jobsites.
    • Je bent verantwoordelijk voor de preselectie: je screent CV’s, toetst harde criteria telefonisch af en organiseert het sollicitatiegesprek met de hiring managers.
 

Jouw profiel

Jouw profiel

Je werkt graag autonoom en hecht groot belang aan nauwkeurigheid

  • Je werkt nauwkeurig en slaagt erin het overzicht te bewaren door de juiste prioriteiten te stellen.
  • Integriteit is voor jou een vaste waarde.Je past de richtlijnen en juridische procedures correct toe.
  • Je bent gedreven en werkt graag naar doelstellingen toe. Deadlines geven jou net die extra boost.
  • Je biedt graag een professionele service en ziet het belang van professionele communicatie.
 

Wij bieden jou

Wij bieden jou

We bieden jou een mensgerichte functie met veel afwisseling

  • Een zelfstandige job met een grote verantwoordelijkheid. Je beheert samen met 5 collega’s de personeelsadministratie van 1700 winkelmedewerkers en 200 magazijnmedewerkers.
  • Veel ruimte voor initiatief in een groeiende organisatie die belang hecht aan opleiding en kansen geeft om door te groeien.
  • Een job dicht bij huis met een aantrekkelijk salarispakket.
  • Een flexibel uurrooster met glijdende uren. Je bent bereidt om 1 dag per week de late shift over te nemen (tot 17:30).
  • En een pak toffe Lidl collega’s!
 

Interesse?

Solliciteer direct