Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 29.03.2019
  • Hoofdkantoor
  • Hoofdkantoor Merelbeke

Projectleider Customer Service

Op de Customer Service afdeling in Merelbeke staat een dynamisch team klaar om dagelijks zowel onze klanten uit de winkels als onze online klanten zo snel en zo goed mogelijk verder te helpen. Dit doen we via verschillende kanalen: telefonisch, via e-mail of via social media. En dit doen we bijzonder goed! Meer dan 80% van de klanten die ons bellen hebben binnen de 20 seconden iemand aan de lijn. De klanten die ons een mail sturen of contacteren via social media hebben ook in meer dan 80% van de gevallen binnen de 24u een finaal antwoord. Zo winnen we dagelijks nog meer harten van onze klanten.

Jouw job

Jouw job

Uitdagende en vernieuwende projecten trekken

  • Je werkt verschillende projecten uit op onze customer service afdeling zoals het uitrollen van een workforce management applicatie, of ons nieuw CRM systeem. Je bent hét aanspreekpunt en trekker in het behalen van het Europees certificaat voor Contact Centers ( ECCS / ISO-18295 ).
  • Je bekijkt onze bestaande processen met een kritische en klantgerichte blik en optimaliseert waar nodig.
  • Je staat in voor diverse rapportages en analyses binnen de customer service afdeling.
  • Je  staat in voor de ingave in ons workforce management applicatie, je volgt dit op, analyseert en rapporteert trends.
  • Je beheert ons intern informatie en communicatieplatform voor onze interne en externe klantendienst medewerkers. Je creëert content en onderhoudt deze omgeving zodat iedereen over de juiste informatie beschikt.
 

Jouw profiel

Jouw profiel

Analytische coördinator

  • Je behaalde minimum een bachelor diploma en je hebt 3 jaar ervaring in het leiden van projecten. Ervaring met systemen is een pluspunt (Salesforce,  WFM Nice, Confluence, of SAP)
  • Je communiceert professioneel naar je interne stakeholders in het Nederlands en Frans. Daarnaast heb je kennis van Duits of Engels.
  • Je bent analytisch, weet verbanden te leggen en kan trends detecteren.
  • Je organiseert en plant je werk zelfstandig en weet het overzicht te bewaren van je projecten.
  • Je bent proactief ingesteld, ziet opportuniteiten tot optimalisatie en denkt in oplossingen.
 

Wij bieden jou

Wij bieden jou

Een boeiende rol met impact op onze klantentevredenheid

  • Een boeiende en uitdagende functie waar je mee werkt om de werking van de afdeling naar een hoger niveau te tillen en waar je actief mee werkt aan het behalen van het ECCS  - ISO-18295 certificaat.
  • Een job in een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • Een rol waar je in contact komt met verschillende interne afdelingen en ons internationaal hoofdkantoor.
  • Een functie waar je veel bijleert en bijdraagt aan een nog betere klantenbeleving.
  • Een mooi brutoloon aangevuld met wagen met tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gsmvergoeding en abonnement.
 

Interesse?

Solliciteer direct
 

Gerelateerde vacatures