Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 29.03.2019
  • Hoofdkantoor
  • Hoofdkantoor Merelbeke

Teamcoach customer service

Lidl is er voor iedereen die telt. Voor onze klanten die onze verse boontjes in promotie tellen. Maar ook voor onze 8.500 medewerkers die op hun beurt de glimlachen van onze klanten tellen. In onze kantoren, distributiecentra, op de baan en onze meer dan 300 winkels. Samen bouwen we aan onze droom om de favoriete winkel van België en Luxemburg te worden. Met liefde voor de klant en medewerker. Dat kan tellen.

Hou je van sociale contacten en streef je steeds naar 100% klanttevredenheid? Ben je probleemoplossend, stressbestendig en van nature empathisch? Weet je van aanpakken en hou je van veel variatie in je werk? Dan ben jij de perfecte match voor ons Customer Service Team.

We zoeken een nieuwe collega die even gedreven en enthousiast is als dit team! Dit dynamisch team boordevol energie staat dagelijks klaar om al onze klanten zo snel en efficiënt mogelijk verder te helpen. En laat ons eerlijk zeggen, ze zijn daar ook echt goed in! Meer dan 80% van de klanten die bellen hebben binnen de 20 seconden iemand aan de lijn. Wie mailt of een berichtje stuurt via sociale media heeft zelfs binnen de 24 uur een antwoord.

Jouw job

Jouw job

Coachen en motiveren van jouw team

  • Je stuurt een team van een 10-tal personen aan, je coacht en motiveert je team op dagelijkse basis om hen zo naar een hoger niveau te tillen en om de kwaliteit van onze communicatie naar onze klanten toe nog verder te professionaliseren.
  • Je monitort de kwaliteit van gesprekken en dossiers en volgt dit nauwgezet op om de kennis en skills van je team te verbeteren.
  • Je bent verantwoordelijk voor de waarderingsgesprekken en volgt de ontwikkeling van je team op.
  • Je volgt verschillende doelstellingen op en bewaakt ons service level.
  • Je bent contactpersoon voor interne afdelingen zoals inkoop, IT en ons extern callcenter. Zo sta je ook in voor de doorstroom van de oproepen naar ons extern contactcenter.
  • Je neemt een rol op in het trekken van kleine projecten
 

Jouw profiel

Jouw profiel

Enthousiaste supporter die het overzicht bewaart

  • Je behaalde een bachelordiploma en hebt reeds 3 jaar ervaring in het coachen van medewerkers.
  • Je hebt ervaring in een contactcenter of klantendienst.
  • Je communiceert professioneel in het Nederlands en Frans.
  • Je haalt je energie uit het laten groeien van je medewerkers en weet mensen te motiveren en inspireren.
  • Je organiseert en plant je werk zelfstandig en weet de juiste prio’s te bepalen.
  • Je bent bereid om in een beurtrol op zaterdag te werken.
 

Wij bieden jou

Wij bieden jou

Een functie met tal van sociale contacten

  • Een gevarieerde functie waarbij je zelf de ruimte krijgt om te groeien in je people skills.
  • Een rol in een tof en dynamisch team in een bedrijf dat steeds het beste van zichzelf geeft.
  • Een fulltime contract verdeeld over de openingsuren van onze klantendienst (op weekdagen van 8u30 tot 19u en op zaterdag van 9u tot 18u).
  • Een brutosalaris aangevuld met een hospitalisatieverzekering, gsm-vergoeding en abonnement, maaltijdcheques en een bedrijfsrestaurant waar je lekker, gezond en voordelig luncht.
 

Interesse?

Solliciteer direct
 

Gerelateerde vacatures