Werken bij Lidl
« Terug naar resultaten
  • 29.03.2019
  • Hoofdkantoor
  • Hoofdkantoor Merelbeke

Teamleader Facility Management

Deze afdeling gaat tot het uiterste om voor de klanten en medewerkers van Lidl te voorzien in comfort, een aangenaam winkelbeeld en een efficiënte werking.  Voor de inrichting van onze winkels, distributiecentra en kantoren buigt het procurement team zich over de aankoop van technische materialen en installaties (bv. koeling, verlichting, kassasystemen) daarnaast heb je het team facilities, zij staan in voor de veiligheid en onderhoud van zowel immobiel (bv. onderhoud HVAC) als mobiel (bv. schoonmaak,  groendienst).

Jouw job

Jouw job
  • Je bent verantwoordelijk voor en coacht 3 teams: receptie, softwareplatform en operationeel FM HK. Je behoudt ten alle tijde het overzicht, zorgt voor een optimale werking en stuurt bij waar nodig.
  • Jouw doel is het optimaliseren van het facility management proces. Je legt linken over de regio’s heen, analyseert de problemen en stelt haalbare kostenbewuste oplossingen voor.
  • Je waakt erover dat de bestaande richtlijnen facility management HK worden nageleefd om uniformiteit te garanderen.
  • Je zet regelmatig meetings op om de wisselwerking regio en hoofdkantoor te maximaliseren.
  • Je leidt de communicatie tussen regio en hoofdkantoor, rapporteert aan het afdelingshoofd facility management en materiaalaankoop. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor een regelmatige afstemming met internationaal.
  • Als eindverantwoordelijke stimuleer en challenge je je team dat instaat voor ons software systeem (IMS).
  • Je beheert het budget en handelt vanuit een economisch en kwalitatief verantwoord standpunt.
 

Jouw profiel

Jouw profiel
  • Je behaalde een masterdiploma, kan terugblikken op minstens 5 jaar gelijkaardige ervaring en hebt een sterke interesse facilities.
  • Je bent communicatief en kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Frans. Duits is een pluspunt.
  • Je bent analytisch sterk en een krak met cijfers.
  • Door je helicopterview behoud je het overzicht en leg je de juiste prioriteiten.
  • Je hebt sterke people management skills en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je neemt initiatief, reikt verbetervoorstellen aan en slaagt erin snel en efficiënt tot oplossingen te komen.
 

Wij bieden jou

Wij bieden jou
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid en heel gevarieerde contacten in een open cultuur.
  • De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen in een sterkgroeiende succesvolle onderneming.
  • De kans mee te helpen aan de groei van een internationale retailer door het optimaliseren van het facility management proces.
  • Een marktconform loon aangevuld met oa. een firmawagen, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en een bedrijfsrestaurant waar je dagelijks vers en voordelig kan lunchen.
  • Mogelijkheden om je werk en privéleven op elkaar af te stemmen.
 

Interesse?

Solliciteer direct
 

Gerelateerde vacatures